Mooi begin 2021 met opdracht vanuit gemeente Almere

Gepubliceerd op: 04-01-2021

Het jaar 2021 is voor Loket31 begonnen met een prachtige opdracht vanuit de gemeente Almere. De gemeente Almere heeft aan Loket31 de opdracht gegeven om de komende 3 jaar gebruik te gaan maken van Way2GO. Na een zorgvuldig pilottraject in 2020 hebben de medewerkers van de gemeente Almere de mogelijkheden en uitkomsten van Way2GO getest. De uitkomsten van deze pilot werden als positief ervaren.

De gemeente Almere taxeert sinds 2017 op basis van gebruiksoppervlakten. De gemeente Almere heeft ervoor gekozen om Way2GO de komende jaren te gaan inzetten voor diverse permanente processen zoals de permanente marktanalyse, bezwaarafhandeling, BAG-WOZ-koppeling, controle objectkenmerken zoals o.a. de gebruiksoppervlakten, mutaties vanuit de BAG etc..

Ook zal de gemeente Almere gebruik gaan maken van de Way2GO Updater, waardoor de gemeente Almere geheel zelfstandig haar BAG en WOZ-gegevens in Way2GO actueel houdt.